Ida köpte en tröja och Olle en mössa


Kommentarer
Postat av: Toja

Vilken jättefin tröja - vart hittade ni den fina? Olle´s mössa var oxå fin - men där känner jag igen märket :).

Här är det oxå kallt kan jag lova - och kallare ska det bli till helgen. Snyft, vad vi längtar tillbaka till er "kyla"!

KRAM

2008-11-20 @ 09:47:34
Postat av: Carina

Hej hej! Hon köpte den på Aeropostale, Olles mössa är vändbar, den blir grå i botten och sen är det svarta bokstäver på hela mössan som blir American Eagle:)

2008-11-20 @ 13:43:44
Postat av: Toja

Ja, jag tyckte att det såg ut som det men trodde inte att de hade så "små" kläder. Synd att inte den fanns när jag var där :) Mössan fanns nog inte heller för Simme tittade på mössor. Verkar som att vi måste åka tillbaka och shoppa mer.......

2008-11-20 @ 16:12:50
Postat av: Marie

Toja! Vi kan handla.....=)

2008-11-20 @ 20:57:00
Postat av: Toja

JAAAA - jag vet, ha ha. Och det känns bra - så räkna med att jag kommer att försöka krypa ner lite shopping i era väskor när ni åker hem (finns ju några att välja på). Har ju ett bra ombud på plats som glatt erbjudit sina tjänster....

2008-11-20 @ 22:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0