Fredag den fjortonde november

Dagen började superlugnt. Jag borde varit på ett möte på Filips skola kl 08,00 imorse, men det blev inte så. Så skulle jag allafall ett ärende in i mitt skafferi (jordnötsringarna lockade) och då märker jag att det är blött precis utanför. Kollar upp i taket, och mycket riktigt så droppar det vatten därifrån! Vi har ju märkt att luftkonditioneringen har varit lite konstigt de sista dagarna......Allafall nu har vi fått stänga av den på övervåningen, vi väntar på att få den kollad på imorgon, och nu är det väldigt varmt däruppe.......Tur att vårt sovrum är på nedervåningen:) Olle har spelat hockey match ikväll. Mycket jämn o spännande match som tillslut slutade med vinst 4-2. Olle gjorde 1 mål. Nu sitter Freddan o jag vid köksbordet, mätta o belåtna, med varsin dator och väntar på att våra gäster ska komma! De landar först vid 23-tiden så det dröjer en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0