Ett litet farväl från Lasse!

Tiden går i ett rasande tempo när man har roligt. Imorgon lämnar vi familjen Åkermark och låter dem få lite lugn och ro med mindre barnskrik och tidiga morgonstunder. När vi kom så var det sååååå fint och nystädat i huset. Vi undrade om ngn verkligen bodde i huset.... jag blev med ens orolig, hmmmm, vi har ju småååå barn. Vi har inte hunnit med så många aktiviteter och parker (som vi kanske tänkt), vi har helt enkelt inte hunnit med. Vi har fått vara med barnen i skolan, på fotboll, hockeymatcher och träningar så nu vet vi ju var barnen är när de har sina aktiviteter. Alva och Ida har lekt, Arvid och Elsa har njutit av att kunna krypa runt och fått massor av uppmärksamhet, inte minst av Olle och Filip. Freddan har varit ute och rest men har kommit hem till helgerna och tyvärr fått stryk i bowling men så är det..... det är bara att acceptera (jag förstår att det är tungt). Det är härligt att se hur alla har så snabbt kommit in i allt, ge och för sig hade vi trott något annat (det heter faktiskt så, för er som inte känner till det). Vi är så imponerande!! Ikväll har vi även fått vara med och besökt stjärnkrogen, Macaroni Grill. Jag är fortafarande nyfiken om Freddan ätit ngt annat än Masala Ravioli???? Jag är tveksam, å andra sidan så är rätten kanongó och jag håller det inte för oävet att han helt enkelt prickade in vinnarrätten med en gång. Alla barn har ju vinnarskallar och det tror jag de fått från Freddan. Olle gjorde ju 4 mål idag på hockeymatchen (han gjorde 5, ett blev bortdömt, domar jä.....)!!!!. I skolan får Ida och Olle godis varje fredag om de klarat sig under veckan utan anmärkningar vilket det klarat varje vecka, tydligt ett Carina drag. Carina gjorde precis klart för mig (kl 23.00) att ju större shoppingcenter det är, desto billigare är det, hmmmmm, Nu hängde jag inte med, men... det spelar ingen roll för Carina är ju Carina och i morgon åker vi hem och Linda packar nu och kan inte lyssna eller shoppa mer. ja ja. som alla säkert nu fårstår så har vi haft det så härligt här. MASSOR av kramar från oss alla, inte minst från lill-prinsen ps. just nu sitter entouraget och diskturerar en Miami resa till nästa helg (Filip har match på lördag). det är en livlig diskussion om hur de skall komma dit och vem som skall köra och vilka shopping center det finns, men (NU 23.08) hoppsan helt pötsligt skall det inte shoppas..... i Miami. hmmmm jag är spontant tveksam. To be continued!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0