Black Friday

Imorse stack Freddan o Fille iväg på hockeymatch. Trots att de spelade i Ellenton där ishallen ligger bredvid outleten, så valde vi andra att ta sovmorgon. Men andra matchen spelades på hemmaplan i Brandon så den såg vi. Första matchen slutade med vinst 2-0, men den vi valde att se slutade med förlust 4-0. Efter matchen så åkte Olle, Fille o jag o köpte julgran. En fejkgran med belysning i. Freddan o Ida åkte till International Plaza o köpte julklappar, bl.a 2 till mig! Ida passade på att klippa håret, hon blev så fin. Jag åkte en sväng till Wiregrass, men det blev ingen shopping. Men oj vilken julskyltning! Och nu börjar det även hända saker här på Cory Lake. Imorgon är det dags för hockey igen. En match spelas i Ellenton även då, så Ida och jag ska nog passa på att köpa lite julklappar då. Filip sover över hos Mikey inatt, kul att han har hittat en kompis så nära. Just nu så sitter vi o tittar på 20/20 på ABC news. Våra grannar är med, det handlar om deras adoption av deras 3 barn från Ryssland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0