Sex and the City och middag hos Babos

Filmen var jättebra! Man fick både skratta o fälla en tår.........Bio är ju alltid kul o komma iväg på, det blir alldeles för sällan bara. Jag kände mig lite "gråtig" efteråt faktiskt...tänkte på hur mycket jag kommer sakna mina kära väninnor!!!

Efter filmen var vi på middag hos Filles kompis Jogge. Oj oj vad vi har ätit gott och mycket!! Nu kommer man sova gott inatt. Imorgon är det vår sista dag här hemma innan det stora äventyret börjar, jag vet inte om jag fattat det än.....?
Nu e det dags att sova!


Kommentarer
Postat av: Husvärden

Kolla här Sagan om dom sex små grisarna

http://blogg.expressen.se/danderyd/

2008-06-30 @ 14:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0