Måste bara säga.....

Att det va så himla kul att ni kom förbi!!! Jag lyckades samla ihop mig riktigt skapligt tills hela fam Fors/Olson + Anders + Ulrika o Gabbi kom förbi för att säga "ses snart igen":) 
Kan inte förklara med ord hur jobbigt jag har haft det idag, samtidigt som jag tycker att det ska bli så himla kul!!!!
Nu känner jag mig allafall lite bättre till mods. Tidigare kunde jag inte tänka mig att svara i telefonen, men nu har jag pratat med flera av er!
Nu måste vi ta tag i packningen, hörs så snart jag hittar internet igen,

Kramar i massor till er alla som läser detta!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Toja

Hej vännen!

Har nog lyckats förtränga ganska bra det enorma faktum att ni faktiskt imorgon flyttar ända till USA. Har ju vant mig att ha dig lite på håll - och det har nog hjälpt en hel del i detta stora nu. Allt har gått väldigt fort när man ser det så här lite från håll - och när jag ringde idag för mitt "sista" sverigesamtal så var jag nog inte beredd på vilka känslor det skulle väcka. Var väldigt stark till en början även när jag hörde hur jobbigt du hade haft det idag med alla farväl. Men när det var dags att säga hejdå brast det även för mig och jag har haft en klump i halsen resten av kvällen. Men tack gode gud för internet och Skype vilket gör att jag kan behålla en bra kontakt med dig min underbara väninna. Stort lycka till på er fantastiska resa så hörs vi snart igen.

KRAM

2008-06-30 @ 22:30:39
Postat av: syster Malin

Skönt o höra att det lossnat lite, det vore ju konstigt om det inte skulle va jobbigt o säga hej då. Men ni kommer ju inte vara själva så mycket, det är väl bokat besök av oss alla i ett år framöver eller...:) Ät inte lika mycket som jag gjorde bara.. ha ha. Vi kommer sakna er!

2008-06-30 @ 22:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0