Jobbig dag.......

Om jag fällde en tår igår på bion så ska vi inte prata om hur mycket jag gråtit idag. Det känns jätte jobbigt just nu. Avsked är det värsta jag vet, så tyvärr pallar jag inte att åka med Fredrik o barnen för att säga Hej då till alla som jag skulle vilja. 
Vi har iallafall fixat med allt vi hade tänkt; varit o tagit sprutor, växlat pengar och så hann vi med o luncha med Linda , Arvid o Elsa, Martina Lukas o William o så Alva o Gabbi. Och så gick man på Täbban med rödgråtna ögon.......Usch o fy!!!!!
Efter Täbban så åkte vi med Linda hem för o fika, och sen fick jag nästan panik och ville bara åka hem, kände att jag inte klarar mer just nu.......jag bara gråter.
Så Fredrik har precis lämnat av mig här hos Tobbe, och ska åka tillbaka för att hämta barnen. Sen måste vi försöka få ordning på alla våra väskor, och sen blir det till att slappa framför tv;n. Imorgon ska vi upp tidigt för flyget går 09.10 från Arlanda. Vi behöver nog beställa 2 taxi bilar om vi ska få med allt! 
Nästa gång jag skriver så är hela familjen i Tampa på vårt hotell som vi ska bo på de 2 första nätterna, tänka sig!!!

Stor Kram till Alla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Martina

Hello min kära väninna

sitter här och läser vad du har skrivit på din blogg idag o gissa vem som då kommer, jo din kära familj grät gjorde jag redan o mer tårar blev det. Jag bad killarna krama dig ifrån oss.

KRAMIS Martinis.

2008-06-30 @ 17:54:02
Postat av: Jennie

Hej Carina vännen,

Jag blir tårögd av att läsa detta, men jag är övertygad om att det kommer gå såå bra för er. Ska följa din blogg med spänning.

Vem vet vi kanske ses i Florida mellan alla inbokade besök!

Sköt om dig nu och njut av Florida!

Bamsekram Jennie

2008-06-30 @ 18:30:05
Postat av: Linda

Fina Carina!

Oj oj, nu kom tåren här med! Men fortfarande känns det som julafton också! Det är ju så spännande för er, att jag måste krulla ihop tårna! Vilken "resa"! Vilken grej för er som familj!

Vi lovar att vi inte kommer till Arlanda i morgon klädda i sverigetröjor och viftandes med sverifeflaggor!!!??

Kramar i massor Linda

2008-06-30 @ 20:21:44
Postat av: Ann

Känner som du att avsked är ganska jobbigt, men som Mark Levengoods kloka mormor sa:-Det är bara att bryta ihop och komma igen.

Ni kommer att klara det här jättebra, för ni är så starka som familj,så åk nu och njut av Florida och värmen. Vi alla finns ju kvar här.

Lycka till! Stor varm kram Ann,Uffe,Sebbe,Felix o Jakob



2008-06-30 @ 21:03:37
Postat av: Nina

Min vän!

Pratade precis med dig och alla känslor tog nu fart.

Är väldigt ledsen för att det redan känns så tomt och vi inte kan träffas på ett bra tag men samtidigt JÄTTE glada för eran skull. Jag vet hur underbart det är att bo i USA och att ni får tillfälle att göra det tillsammans. Tänk vilken resa!!

Vi räknar redan dagarna till vi ska åka över för att hälsa på ER i Februari!!

Ta hand om varandra o lycka till

Vi ses ju snart ... kramar Nina,Tommy,Ralle o Elin







2008-06-30 @ 22:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0