Testar igen!

Skrev igår, men vart har det tagit vägen?

Kommentarer
Postat av: Britt-Mari Andersson

Hejsan!

Hade du någonsin trott att du skulle hamna i Florida,solskenstjejen från Hogstad,som var med oss på semester till Småland.Kommer du ihåg när Sophia och du var ute o kom hem tidig morgon,skrattandes,så arg o orolig jag varit.Men jag lugnade ner mig.

Kramar om dig o även Fredrik får en kram,han var hemma hos oss när vi bodde på Mjölbygatan.Vet inte om han kommer ihåg mig?

Ska bli kul att följa dig.Vi kommer och hälsar på när alla andra svenskar har varit.

2008-07-10 @ 18:11:33
Postat av: carina

Hej där!!

Nej, herregud, hade nån sagt att jag skulle bo här för bara ett par år sen, så hade jag aldrig trott det!

Smålandsresan glömmer vi aldrig, visst Sophia?:) Tänk va mycket kul vi hade på den gamla goa tiden i Skänninge!

Freddan kommer ihåg dig och du får massor av kramar tillbax från oss! och det vore jättekul om du hänger med hit!

2008-07-11 @ 06:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0