Snart utcheckning!

Nu sitter jag här ensam på hotellrummet, vilket tur att jag har internet!!!:)) Fredrik o barnen har åkt med hälften av alla väskor till huset, eller hem menar jag, och sen ska Freddan hämta upp mig o resten. Skönt att få lämna hotellet. Jag fick så himla ont i nacken inatt, tror det är luftkonditioneringen. Men tur att det finns sånt ändå. Här är det inget bra klimat för min frisyr om man säger så......Jättevarmt o jättefuktigt. Hur ska man hålla sig fräsch en hel dag här? Sen undrar jag hur folk kan knalla omkring i kostym? Igår var det växlande väder, soligt o disigt och på kvällen åskade det och regnade rejält. Skulle vara så ett par dar nu. Olle hann o inviga poolen igår, men den var inte så ren så den måste vi städa ordentligt. Imorgon är det ju den stora dagen här 4th of july, så allt är stängt då. Skulle vara skönt o få ligga o slappa vid poolen då, så solsängar måste vi köpa!:)



Kommentarer
Postat av: syster Malin

Ha ha, du får väl börja använda diadem och ha uppsatt hår! Det blir säkert bra med frillan!

Ni ska väl inte ligga vid poolen 4th of july!!! Det måste ni ju va med på!!

ska bli spännande o få se lite bilder sen oxå!!

2008-07-03 @ 16:08:57
Postat av: Toja

Ha ha ha - ja en bild på frillan vore ju kul. Tror dock inte att det är så farligt - men jag ser bilden framför mig som du själv målat upp, hi hi. Gud vad mycket spännande som händer i erat liv - själv ser det ut PRECIS som vanligt! Men det blir ju lite guldkant nu när man får så bra inblick i erat äventyr. Frågan är ju bara om jag kommer att hinna med att jobba så mycket nu när jag hela tiden måste logga in på världens bästa blogg.

Kram vännen!

2008-07-03 @ 16:48:53
Postat av: Sophia

Hahahaha, håret ja. Det får väl bli en utmaning. Vilken bra start på ert "nya" liv att komma över lagom till 4 juli!! Jag skulle SÅ gärna vara där med er. Det är inte meningen att stressa upp lilla hemmafrun nu men för mig som inte sett några bilder från huset (förutom den du har här) längtar tills det kommer sådana ... :-)Hälsa. Puss

2008-07-03 @ 16:59:09
Postat av: jonas

Härligt att läsa ... du har nu en ny läsare ..



Jonas

2008-07-03 @ 18:13:09
Postat av: Ulrika

Hej min vän!

Så kul att vi kan följa er på bloggen!!! Ni känns inte så långt borta då. Det var en sorglig samling mor/dotter som åkte från Danderyd i måndags. Det var roligt att hinna säga "hej då" ordentligt (eller vi ses) men aj, aj så ledsamt..... Tror det helt plötsligt blev "verkligt", både för Gabbi och mig, att vi inte kommer att träffas på ett tag. Sorgligt..... :(

Sån't skräp med inbrottet!! Hoppas allt kommer att ordna sig.

Låter Kanon att ni har börjat installera er och att möblerna är på plats. Tänk, nu är ni där! Där, på det där stället som vi kilometer efter kilometer har pratat om på våra rundor i spåret. Ska bli så roligt att följa era äventyr genom bloggen och på skype.

Gabbi hälsar JÄTTEMYCKET till Ida. Och Filip hälsar JÄTTEMYCKET till Olle.

Kram

Ulrika



2008-07-03 @ 19:48:33
Postat av: Hyresvärden

Varmt!!!!??

Vi har över 35 grader i Malaga,konstigt att det kan vara så stor skillnad, jag har inte märkt någon skillnad mellan sverige och spanien. Vi får se hur det blir i Aug. när vi kommer över med mitt hår

2008-07-03 @ 20:08:19
Postat av: Linda

Solsäng, solsäng, säng, säng!

Godnatt från en trött småbarnsmorsa som satt uppe o googlade på Tampa hela kvällen o natten

2008-07-03 @ 21:33:06
Postat av: Ann

Skönt att höra att allt är bra. Vi blev lite oroliga när inget fanns att läsa på bloggen.

Vad kul att huset är lika fint i verkligheten. Det blir nog "kanoners" som din bror brukar säja!

2008-07-03 @ 21:47:23
Postat av: Martina

Hello pretty woman... Rakt eller krulligt spelar ingen roll du är så söt ändå!!!



Va kul att höra att allt blir bra med möbler och allt. Vi tänker på er hela tiden och som hyresvärden skrev... här i Malaga är det riktigt varmt och vi har det toppenbra



Kramar Martina

2008-07-03 @ 23:22:29
Postat av: Cilla

Hej tjejen! Vilket äventyr, kul att kunna följa det här via bloggen. Kommer följa den med spänning! Lycka till med allt! Kram på dig!

2008-07-06 @ 11:22:08
Postat av: Sophia

Hallå ni "skypare" out there! Hur går det för dem?

2008-07-07 @ 06:38:30
Postat av: Lennart

Mjölby den 5 juli

Fick tips om bloggen

Känner era föräldrar sen gammalt.

Ska bli kul och följa er

Hälsningar Lennart med familj

2008-07-08 @ 15:19:48
Postat av: Marie

Hej allihop!

Pratade just med Carina. Allt är kanon, förutom att internet killen aldrig kommer...som hon väntar! O vi med vill jag lova. De har shoppat nåt helt tokigt dessa dar, då det inte ens fanns en liten sax att tillgå i huset. Så hon har roat sig kungligt!! Fredrik skulle ringa och skynda på internet-uppkopplingen när vi lagt på, så håll ut, snart är hon på g igen med bilder och en ordentlig uppdatering om allt som hänt!! Ha det gött!

/Kramar

2008-07-08 @ 23:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0