Snart dags!

Då är hela familjen uppe o påklädda. Igår när vi skulle förboka taxi, så gick inte det pga busstrejk. Som tur är så har man ju helt underbara vänner som ställer upp o skjutsar oss till Arlanda. Tack Lars o Anders och ni andra som erbjudit er!
Alla väskor står nu klara, ett under om ni frågar mig, och som sagt undra vad allt väger?!
Hos Tobbe lämnar vi nu våra täcken o kuddar, sängkläder och ett par väskor som vi inte får med oss. Tobbe, du får väl slänga det du inte vill ha.......hoppas ok??
Vi ska flyga med Continental via New York, och vi landar i Tampa lokal tid runt 17.30-18.00

Ha en bra dag här hemma så hörs vi när vi är i USA!

Kommentarer
Postat av: Farmor

2008-07-01 @ 09:10:08
Postat av: Farmor

Tittar på klockan: 09.12. Känns i hjärtat. Både sorg o glädje. Tankarna är lite svåra att samla ihop. Tur att vi kan hålla kontakten med varandra genom bloggen o skype! Vi hörs!!!! Kramar

2008-07-01 @ 09:14:54
Postat av: syster Malin

Håller med farmor! Lycka till med ert nya liv overthere!!

Kram!

2008-07-01 @ 09:30:53
Postat av: Martina

Denna dagen ett liv!

och för dig kära vän blir det ett helt nytt liv som desperat housewife.

inte så illa det. Jag tänker på er hela tiden. Hoppas att allt har gått bra

och kommer att gå bra. Blev Freddan ruinerad när ni betalade övervikten på erat bagabe?

När jag kommer till dig så är det shopping som gäller och då ska jag inte fälla en tår. Hahahahaha

Massor av kramar ifrån oss till er alla.

Sätt på skype så fort du kan!

2008-07-01 @ 15:48:30
Postat av: Nina

I dag har jag och resten av familjen haft full koll på klockan.

Tankarna hoppar och man får inte mycket gjort, det känns så tomt...

Ska bli kul att få höra från er snart!!

KRAM

2008-07-01 @ 16:04:39
Postat av: Marie

Håller också med farmor! Är övertygad om att det komer att gå jättebra, fast säkert lite jobbigt första dagarna. Sen undrar jag ju hur det ska gå utan "marken":)Vi hörs snart!

/Kramar från oss alla i Skänninge

2008-07-01 @ 17:13:51
Postat av: Anonym

Kände mig lite som nåt man inte blir av med, när vi dök upp där på Arlanda i morse!

Har ju funderat en tid på att vi skulle åka ut dit idag och vifta med flaggor, men när det var som det var igår sa jag till Lars att nu låter vi familjen Åkermark vara ifred och låter dom lämna landet i lugn och ro! Men så blev det bussstrejk! Jippi! Jag måste säga att det var härligt att se er på väg till ert "nya" liv, hur knepigt det än må låta! Ni strålade, nästa svävade! Vackra fina ni! Har tänkt på er hela dagen! Det känns jätte konstigt att ni inte är där borta på Rosstockvägen och vi saknar er som attsingen! Men käre tid, det blir oktober förr än vi anar, och det är ju för väl att man är nattsuddare så vi kan nå er på skypen på "er" sida av dagen!

2008-07-01 @ 22:45:14
Postat av: Linda

så var det ju det där med namnet! Det lär man sig väl snart!

Kramar i massor

Linda o gänget

2008-07-01 @ 22:46:45
Postat av: Linda

Har ni läst det här?

weiss.pdf" rel="nofollow">http://www.weiss-gallery.com/images/articleweiss.pdf



2008-07-01 @ 23:09:52
Postat av: Sophia

Men ska ni inte komma fram snart :-)

2008-07-02 @ 14:46:53
Postat av: Toja

2008-07-02 @ 15:17:36
Postat av: toja

Håller med dig Sophia. Går in hela tiden för att se ett livstecken :). Men i och för sig är väl klockan bara strax efter nio på morgonen där.

2008-07-02 @ 15:21:05
Postat av: Sophia

Ja men har man gett sig in i bloggvärlden kräver dess läsare aktivitet!Upp o hoppa vetja. :-)

2008-07-02 @ 16:03:42
Postat av: syster Malin

Har varit i Valla idag med Nina, Linus o Ronja och sätter på datorn direkt för att kolla... Inget än...jag väntar lite till då..:)

2008-07-02 @ 16:30:55
Postat av: Martina

Hej på er alla Carinas nära o kära!

Jag har nu pratat med Carina i telefon. Allt är bra med alla. Nu var dom i sitt nya hus som är helt fantastiskt. Hon har inte haft tillgång till internet därav inget skrivande på bloggen. Hon skriver så fort det går. Kramar Martina.

Carina det var så härligt att prata med dig. Saknar dig jätte mycket, men jag är så glad för eran skull. Ha det nu bäst.

Kramar till er alla. Martina, Anders, Lukas o Wille Wonka

2008-07-02 @ 20:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0