Pizza delivery

Här ligger vi vid poolen just nu, och solen skiner, härligt! Fredrik o Nicke skjutsar Filip o Viktor till Macys och vi andra är hemma vid poolen och solar och spelar kort. Jag har precis förlorat i bluffstopp, Olle vann. Vi har beställt pizza till lunch så nu väntar vi på att de ska komma hem snart. Jenny o jag måste nog gå två varv runt Cory Lake ikväll.......:) Igår efter middagen så blev det basket match, och även då förlorade mitt lag; det var tjejerna mot killarna. Annars händer nog inte så mycket mer här idag, skönt att bara slappa.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Vilken härlig tillvaro ni har! Är de Dominos pizza eller vilken har ni beställt?

2008-07-15 @ 20:03:37
Postat av: Anonym

Jag vet inte om det räcker med två varv...

2008-07-15 @ 23:19:08
Postat av: Carina

Vi tänkte Pizza Hut, men det blev från en italiensk restaurang som ligger nära oss.....men Dominos får vi prova nästa gång!!:))

2008-07-16 @ 17:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0