Olyckskillen, ajajaj........


Kommentarer
Postat av: Sophia

Aj då, stackare.

Jag blir så lycklig när du sätter in kort och skriver för då kan jag låtsas att jag med er på äventyret och semestern. Det är inte svårt att pleasa mig inte :-).

2008-07-21 @ 08:30:15
Postat av: Lukas

Hej Olle!

Åkte du alla rutschkanor på vattenlandet? När vi var i Spanien var vi också på ett jättestort vattenland och det var jätte kul. Vilken härlig strand ni har varit på, synd att du slog i tänderna.

Vi ska åka till fam Fredrikssons landställe i eftermiddag. Och vara där i några dagar sedan åker vi vidare till morfar.

Mamma ska ta med datorn, så jag hoppas att vi kan skypa någon kväll. Massor av Kramar Lukas.

Hälsa till alla ifrån oss alla!



2008-07-21 @ 11:44:16
Postat av: Marie

Aj aj! Otur som attan! Men det fixar sig bra ska du se, skaffa ett riktigt Hollywood- leende....eller inte:)Gud så underbart härligt ni verkar haft, vilken strand!Här ser det ut som vi också får njuta av lite sol nu, skönt efter allt regn! Ha det gött, och hälsa alla!

/Kramar

2008-07-21 @ 13:18:01
Postat av: Jennie

Hej Carina,

Åh, vad skoj med alla bilder som du lägger in. Känns som om ni redan hunnit med att göra massor med saker. Det ser ju så jättehärligt ut.

Jag har semester och njuter för fullt av ledigheten. Idag är det strålande sol och värme - äntligen!! Lite Florida känsla, men utan mojitos och sandstrand:0)

I kväll blir det att lämna Småland och köra till Stockholm och semestra där lite.

Ha det så gott.

Kram, kram

2008-07-21 @ 17:19:57
Postat av: Sebbe

Aj fan jag vet hur det känns:)

2008-07-26 @ 23:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0