Olle hos tandläkaren, sen blev det shopping!!!

Fredrik jag och Olle kom iväg till tandläkaren imorse, och allt gick jättebra. Olle fick klara sig själv när de fixade till hans tänder, och vi satt i väntrummet. Han var superduktig, och som tur var så var inga nerver var skadade, så det gjorde inte ont. Allt blev klart på 1,5 h och vi fick betala 400 dollar (ca 2,400). 
Efter det så åkte vi hem och hämtade Filip o Viktor för att sedan åka till en outlet i Ellenton. Äntligen lite bra shopping!! Jenny o Nicke, Ida o Hanna var redan på plats när vi kom, så vi började med att luncha med dom. Jag köpte träningskläder på Nike, springskor på Reebok (hela familjen köpte för 1,200:-!!!), badlakan på Ralph Lauren, t-shirts och mjukisbrallor och en klocka på Hillfiger. Dit har man inte åkt för sista gången kan jag säga! 
Nu har alla gått o lagt sig, för imorgon måste vi upp tidigt. Nu är det Orlando och Disney som gäller! Rapport kommer på onsdag eller torsdag! 

Kommentarer
Postat av: Sophia

F-n vad roligt att åka till Disney! Guud vad ni shoppar. Tänk på att du kommer att få göra det här med x-antal personer så tröttna inte bara :-)

2008-07-22 @ 07:23:24
Postat av: Carina

Sånt här tröttnar jag inte på:)!

2008-07-22 @ 12:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0