Nu kan gästerna komma!

Ännu en väldigt lugn dag här hemma. Och fast man ingenting gör så har dan bara svischat iväg! Vi sover iochförsig ganska länge, idag blev klockan strax efter 10.....skönt, det är ju sommarlov. Jag lyckades ta mig runt Cory Lake idag, äntligen, och visst prickade jag in värsta ovädret även idag. Men jag var själv så jag vägrade vända. Det  var faktiskt skönt att gå/springa när det regnade. Men nu har jag 2 par dyblöta skor, som inte lär torka på länge, så nu behöver jag inte fundera på powerwalk på ett tag:)
Sen åkte jag o barnen och handlade på Publix, och nu har vi bäddat iordning alla sängar. Så allt e fixat o klart, ska ta o läsa i min bok nu, tills det blir dags att förbereda lite plock att bjuda Tobbe & Co på. De kommer nog inte före kl 23, så det blir en sen kväll..........


Kommentarer
Postat av: Carola

Handlar Du på Publix?????

2008-07-31 @ 17:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0