Min shopping!


Kommentarer
Postat av: sanna

vafint! (:

2008-07-22 @ 13:40:36
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Jossan

nu blev jag ännu mer shopping sugen : P

2008-07-22 @ 13:54:30
URL: http://brokenlikeanangel.blogg.se/
Postat av: Sophia

Mycket träningsgrejor ser jag och det kan väl vara bra med tanke på vilka godsaker ni stoppar i er! Ska se om Johan kan fixa lite Skype där hemma så kan vi höras, fast det kan vi ju ändå om inte annat.

2008-07-22 @ 13:56:34
Postat av: Toja

Nu börjar det likna något:). Ser snyggt ut! Håller med Sophia att det ser väldigt sportigt ut - men det är ju bra att se snygg ut när man aktiverar sig, hi hi. Men du får akta dig - du ser ju hur det går för din syster. Motion kan lätt leda till översträngda leder - VARNING! Själv försöker jag att hålla mig borta från allt sådant!

Vilka härliga beachbilder. Ser ut som rena himmelriket. Det där med måsar lätt intressant dock - hoppas få mer information om det längre fram:)

Själv är jag nu inne på min andra semesterdag och idag packas och tvättas det för husvagnstripp till Halmstad imorgon. Och det ser lovande ut - de har lovat vackert väder och bättre och bättre ska det bli. Det är knappt man tror det är sant. Ska bli underbart med lata dagar på stranden (uppvarvat med lite fotbollsmatcher oxå då förstås eftersom det är en cup vi ska iväg på:))

Ha det så bra så hörs vi snart - datorn följer med på semestern såklart!

KRAM

2008-07-22 @ 14:23:04
Postat av: Linda o Martina

ÅHÅHÅH va kul med all shopping!!!!!! Själva har vi inte shoppat nåt på hela dan! Däremot solat o badat, ätit o druckit gott medans killar har jobbat hårt med tur till soptipp o uppsättande av markis!

Nu sitter vi bara o slappar efter bastubad!

Saknar er!

Kramar i massor

Martina o Linda



2008-07-22 @ 23:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0