JAAAAA, det funkar!!!!!!!

Man blir ju helt tokig av att inte ha internet! Och ingen telefon heller, helt avskärmad från omvärlden:) Men nu så! Vi har som sagt shoppat o shoppat o shoppat, så nu vill jag inte mer! Det kunde man väl inte tro:) Men tyvärr är vi inte klara än, så det lär bli mera. Vi har hunnit med en vända till IKEA, Home Depot och Lowes som är som typ Bauhaus, matafärrer som Publix, Wal Mart, Target och sen har vi ätit på Mc Donalds, Wendys, Taco Bell , Subway och Dunkin Donuts för att nämna några. Ulrika, jag saknar spåret, haha!! Igår tog hela familjen en promenad runt vårt område, Cory Lake och det tog ca 50 min, så det blir en bra runda att ta. Men det är ju sååå himla varmt, så frågan är när man ska orka med det. 
I fredags den 4:e juli åkte vi ner till Channelside, det är ett område med en massa restauranger och även St Pete Times Forum ligger där, hockey arenan. Det var liveband som spelade och en massa folk. Så att äta på nån av restaurangerna var ju inte till att tänka på, eftersom vi inte bokat bord. Men vi strosade runt en stund innan vi åkte hemåt, och den kvällen blev det nog Mc om jag minns rätt. 
Här är klockan nu 19.00, min dator är inställd på svensk tid fortfarande. Solen skiner, barnen badar och jag o Freddan sitter med våra datorer:) 
Jag har precis pratat med Jenny, och nu längtar vi tills fredag då familjen Johnson kommer! Men de är inte våra första gäster. Vi har haft besök av Fredriks jobbarkompis från Smedjebacken; Tomas med son Andreas. De fick hjälpa till med att handla tv-apparater, tack för hjälpen!
Imorgon får vi våra trädgårdsmöbler och sen åker vi nog till IKEA igen:) Som sagt vi har en del kvar att handla. Jag ska försöka lägga ut lite bilder så snart som möjligt.
Vad skönt att äntligen ha kontakt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0