Ida, Don José? ,Filip och Olle


Kommentarer
Postat av: Sophia

Åh vad det är skojsigt med alla bilder du lägger upp. Nu är det bara 1 vecka kvar att jobba, få se om jag står ut hela veckan.

kram på er

2008-07-17 @ 16:18:05
Postat av: Carina

En vecka går ju fort.......

Du anar inte vad jag svurit över dessa bilder!! Nåt är fel, för varje bild tar en halvtimme ibland mer att ladda upp, man blir gaaaalen!!!

Kram!

2008-07-17 @ 16:53:28
Postat av: alexandra

snygga kusiner jag har!;)

2008-07-17 @ 18:46:42
Postat av: Sophia

Vilken tur att du har en framtid som hemmafru för då hinner du ju med :-)

2008-07-17 @ 19:23:33
Postat av: Martina

Hello på er!

Nu har vi kommit hem ifrån soliga och härliga Spanien, till ett kallare

Sverige. Igår när vi kom hem försökte jag skypa dig men du var inte online då. Vi kom hem vid 21.00 tiden. Jag försöker senare igen och hoppas att få kontakt med dig. ÅÅÅÅh vad fint ni har det. Jätte roligt att du tar så många bilder.

Är Freddan fortfarande mätt i magen efter hinken med alla nuggets. det var kul tycker vi, hihihi.

Glöm inte att sätta på skype.

Massor av kramar Martina ,Anders, Lukas o Wille Wonka

Wille säger hallÅ som bara han kan.

Kramar igen!

2008-07-18 @ 14:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0