Ha ha, ja nu funkar det...

Gomorron, här är kl 09.40 och hela familijen är uppe nu, dags för frukost. Vi väntar på att få våra utemöbler, de skulle komma med dom vid 10.00. Solen skiner och det är 30 grader i skuggan, varmt o skönt. Det första Olle sa när han vaknade var att han INTE ville åka till Ikea, stackarn. Filip o Ida vill faktiskt, konstigt nog. Men de ska köpa lite till sina rum, och det är ju kul. När vi var där förra gången så var vi så ivriga, så vi började att lasta i vagnarna med glas/tallrikar /bestick kastruller o sånt, så vi kom aldrig upp till restaurangen o möbelavd. Det var inte läge med 5 proppfulla vagnar:) Så idag ska vi börja med övervåningen och så vill vi ju äta köttbullar förstås!!!
Nu ska Ida låna min dator, den är väldigt poppis just nu!
Kram så länge!


Kommentarer
Postat av: Nina

Å, det var så roligt att få prata med er!

Känns som det är evigheter sedan..

Och att då också få berätta att Sigge mår bra och har börjat lägga på sig igen, hoppas han har lärt sig en läxa...

Kram på er så länge!!

2008-07-10 @ 17:19:59
Postat av: Toja

Jippi vad kul att din sida lever igen:). Man är ju såååååå nyiken.

Imorgon kommer min son åter tillbaka till mig och med honom även min rätta Skype-dator som han har lagt beslag på. Har sagt till honom att om Carina skypar så måste han svara (du vet ju hur bra han är på det)- men nu när du ej har haft internet så har jag ändå kunnat vara ganska lugn. Men nu kan jag förhoppningsvis snart skypa er så jag får se er och huset lite!

Massor med kramar till er alla!

2008-07-10 @ 18:23:37
Postat av: Jennie

Vad kul kan man följa med igen, har varit inne flera gånger per dag och kollat och väntat på att det ska komma igång:0). Nu så har du ett "heltidsjobb" som bloggare. Ska bli kul att få se lite bilder.

Semester i morgon och 3 veckor, ska bli skönt...måste ju bara ha med en bärbar dator så jag kan hänga med vad som händer "over there".

Sköt om dig!

Kram, kram

2008-07-10 @ 18:43:26
Postat av: Martina

fantastiskt att fredrik fick dit internetkillarna till slut... kul att höra att ni har det bra och shoppar loss! själva har vid det bra på en strand i Torremolinos... längtar efter min dator så att vi kan skypa kramar martina

2008-07-10 @ 19:19:41
Postat av: Lotta

Härligt att höra av dig..Det låter det med 30 graders värme.Trodde nog inte att man skulle få höra att du blev smått trött på shopping..men men det går ju över så fortsätt bara!!Hälsa familjen kramar från oss i Skänninge.

2008-07-10 @ 21:27:49
Postat av: Familjen i Malexander

Hej vi är en familj, har tva barn och bor i östergotland, som följer ert äventyr.

Vi är snart 40 år, och har länge pratat om att göra något nytt o spännande i vårt liv. (- Kan man verkligen bli sugen på köttbullar efter bara några dagar..?? - )

Vi får jättemycke inspiration från din blogg! Nu drar vi till Öland med husvagnen - vi skriver o berättar hur vi har det!

Vi väntar med spänning på nästa inslag.

Familjen i Malexander

2008-07-11 @ 00:14:53
Postat av: Charina o Kjell Åkermark

2008-07-11 @ 13:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0