En lugn innedag

Idag har vi varit inne i stort sett hela dan. Jag har tvättat o städat (måste ändra på detta snarast; trodde inte det skulle ingå i mitt nya liv som Desperate Housewife!) Barnen har faktiskt oxå varit duktiga och hjälpt till. Det har regnat och åskat rejält. Eftersom jag har som mål att gå runt Cory Lake varje dag, så fick jag med mig barnen vid 18-tiden tillslut. Men vi hann knappt 500 meter förräns himlen öppnade sig!  Och när det väl regnar så är det som att stå i en dusch, helt dyngsura fick vi vända hemåt......så blev det med den promenaden.Men jag försökte allafall:) Så istället hamnade jag i soffan med chips , godis o glass och min bok som jag läser: "Är det någon där?" av Marian Keyes, fick den och ett par  till av Jenny. (Alla som kommer o hälsar på måste ha med sig pocketböcker till mig, så ni vet) 
Nu är det dags o sova, hoppas på en solig dag imorgon!
Kram till alla!


Kommentarer
Postat av: Jenny J

Blev ingen promenad för mig heller .... :) // Jenny

2008-07-30 @ 11:16:01
Postat av: Lotta

Hallå!Jaså ingick det att städa och tvätta..Låt gästerna ta hand om det..Så vänta nu tills syster Marie kommer för hon tycker om att gno lite!!Skämt åsido..Har själv unnat mig en choklad bit vilket jag gör ganska ofta.Min första semesterdag har jag och Alfred badat hela eftermiddagen härligt..Ha det bra Kram Lotta.

2008-07-30 @ 21:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0