Det blev tomt här igår.....

När fam Johnson åkte hemåt. Vi har haft så himla kul tillsammans, som vanligt! Så det är ju inte så konstigt att det bara kändes helt tomt plötsligt. Vi höll oss inne hela dan, tvättade o städade lite, kollade på film för ute regnade det. Senare på em så skypade vi med Wennerbergs och Farmor o Farfar. Jag planerade hela dan för min powerwalk, men det blev inget av med det! Istället åkte vi och handlade mat och passade på att åka en sväng, vi har mycket att utforska här i närheten. Det ligger en jättestor bio ganska nära oss, så nu vill jag gå o se Mamma Mia. 
Idag jobbar Fredrik, barnen sover än så länge. Vi borde komma iväg till doktorn för att fixa intyg till barnen som skolan kräver. Annars blir det ännu en lugn dag hemma.....

Kommentarer
Postat av: Sophia

Åh, nu låter du lite sorgsen kära väninna .... Ni får ju snart besök igen så ni får leva på familjen Johnsonandan till dess. Här är det för jävla varmt. Varit i Mjölby idag. Johan på Fonus, mor gick bort i lördags och jag hos familjen Wiglund (Annelie följer bloggen också men det verkar visst som om hon inte vågar kommentera :-)). Ha det gott. Kramar.

2008-07-28 @ 18:38:55
Postat av: Lotta

Hallå..kan tänka mig att det känns tomt men håller med Sophia att ni snart får nya gäster men va ni har upplevt under deras vistelse hos er!Har skrivit detta men måste upprepa mig va härligt det är att läsa din blogg dock tårfyllt att läsa Jennys och Nickes inlägg i din blogg..Måste oxå skriva du som vet att vi ska springa tjejmilen så var jag med i ett lopp som gick i Motala i helgen, jag sprang en mil och Anders som ska vara värst sprang 2,1 mil men jag sprang på 1,04,58 alltså under 1,05 som min käre man krävde av mig..Syster Marie var med och hejade det behövdes då det var tungt och väldigt varmt..Ha det bra och hälsa familjen kramar Lotta mina pojkar hälsar oxå förstås..

2008-07-28 @ 20:56:15
Postat av: jessica (fam. Perssons/Wikströms granne)

Hej Carina!



Vill först o främst tacka för alla jeans :) behöver ej inhandla på flera år!



Jag följer din blogg varje dag med stort intresse o förundran! Jag förstår tomheten efter erat besök, men positiv som du verkar tror jag du hämtar "hem dig snart" !!! Ha det gott!

Kram Jessan

2008-07-29 @ 00:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0