Det blev en dag på stranden

Igår så kom vi äntligen iväg till stranden! Vi kom inte iväg så tidigt som vi tänkt,  fattar inte hur trött man är....... Men vi åkte till Clearwater Beach. Helt underbart. Lång bred vit sandstrand och vattnet var ljummet, så tom jag kunde bada hur mycket som helst. Det tar runt 1h att åka, så imorgon lördag funderar vi på att boka in oss 1 natt på hotell där. Så nu har vi äntligen fått lite färg! När vi åkte hem så åkte vi hela vägen ner till St Pete Beach. 
Nu är det stressigt värre här, för idag så blir det ett vattenland här i Tampa. Det ligger precis vid Freddans jobb, där även Bush Gardens ligger, som vi får testa en annan dag. Fredrik jobbar även idag, så han missar det roliga:)
Jag får berätta mer senare för nu måste vi iväg!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Åh så härligt! Ni är ju för söta, det fanns en tid när man satt och åkte bil i 1 hr till Varamon UTAN att ta in på Motala Statt :-). Ok kanske inte en hel timme men nästan.....

2008-07-18 @ 18:07:37
Postat av: Lotta

Hello..jag tycker minsann att ni har varit bruna och fina på varje kort ni har ju legat vid poolen..det är så gött att läsa allt ni får uppleva.Visst är det härligt med en lång vit sandstrand låter som månsjön..även kallad väder..vill man ha lite mer gräs kan man ta ett dopp i skenån men då på egen risk överlever man kan man ju unna sig en middag på Skänninge statt med eller utan övernattning.Kram Lotta

2008-07-18 @ 22:02:01
Postat av: Martina

Jag blev glad ända ner i tårna när vi skypade igår. Det var så härligt att se o prata med dig min kära väninna. Jag blir så glad att ni mår och har det bra. Ha det nu så härligt på eran tripp och njut av varje stund. Jag längtar så tills vi kommer hem till er, och får sätta våra fötter i erat fantastiska palats och bara få umgås.

Jag somnade med ett leende på läpparna igår, som om jag hade sett en bra film. Och det hade jag ju nästan.

Massor av kramar till er alla.

Martina, Anders, Lukas o Wille Wonka

2008-07-19 @ 11:21:46
Postat av: Marie

Hej!

Har precis kommit in efter en löptur på 4,5- 5 km, måste mäta sträckan ordentligt:) Känns bra faktiskt, trots att jag inte hängde med i Lottas tempo, och att jag fick lift sista biten med Arne o Birgitta som kom som räddande änglar!!(Hela sträckan är nog 6-6,5 km)Knät är inte helt ok, men det är väl inget att skylla på....:)

/Kramar från oss alla!





2008-07-19 @ 11:45:40
Postat av: Nina

Längtar till USA och till Er!

Men ssååå skönt att ni äntligen fått lite färg.... Eftersom det här har ös ner hela dagen och inte precis varit något solväder innan heller....

Har varit ute på terrängbanan med Elin och håller nu på att tina och torka, men vi får nu trösta oss med att det ska bli finare i mitten av nästa vecka (säger dom).

Hoppas ni har det underbart på er "lilla" semester,

kram så länge från oss alla!



2008-07-20 @ 14:05:59
Postat av: Charina o Kjell Åkermark

Bra att ni kollar vad som är bra på beachen i Clearwater. Ska ju dit några dagar i sept-okt.har vi tänkt!! Det låter som att ni har det skapligt på väderfronten. Fredrik; VI bränner oss inte i Östergötland precis!!!!Kramar till er alla i Tampa från Åkermark seniors!

2008-07-20 @ 19:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0