Dags för powerwalk!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hallå.Det ser väldigt hurtigt ut..en annan får ju springa ca 3-4 gånger i veckan nu när syster Marie har anmält oss till tjemilen..vilket stölleprov hon utsätter mig för!Det är så roligt att läsa din blogg och se kort hur ni har det.Det ser väldigt trivsamt ut och det låter helt underbart med denna shopping ska skicka med Marie en inköps lista.ha det bra och hälsa.Kramar från oss.

2008-07-17 @ 20:27:58
Postat av: Carina

Ja, jag trodde det var ett skämt först att ni ska springa tjejmilen:) Men det e ju jättekul!!!

Åh jag blir så glad när nån skriver kommentarer till mig, fortsätt med det!!

Hälsa du med så hörs vi,

Kram!

2008-07-18 @ 05:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0