Dags att förbereda middagen!

Nu e klockan 18.30 och familjen Johnson ska landa strax om tidtabellen håller. Ska försöka  att göra frozen Margaritas tills de kommer, sen blir det tacos. Idag har jag inte shoppat nånting, men det har Fille o Freddan gjort. En bil har vi köpt idag! En Volvo XC90 i silver -05, jag kan lägga ut bild på den när vi får den.Vi ska hämta den på måndag. Vi kommer behöva en bil till sen, för annars kommer man ingen vart här. (Undra vad jag ska ha för cab....?:))
Imorgon kanske det kommer bilder på fam Johnson:)

Kommentarer
Postat av: syster Malin

När du ändå hade datorn igång, kunde du inte kollat skype eller facebook så vi kunde ha pratat!!? Sitter o skriver på facebook när det poppar upp nytt meddelande från blogg på skärmen o jag slänger mej på både facebook o skype för att äntligen! få prata med dej.. men icke..Kraam!

2008-07-12 @ 01:15:24
Postat av: Carina

tänkte detsamma när jag var inne:) vi provar imorron igen! kram!

2008-07-12 @ 07:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0