Min andre gästbloggare, Nicke J...!

Har nu suttit i nästan en timme och funderat på vad jag ska skriva (medans Fredde och jag vinner i fyrmans..).... det finns så mycket att säga om den familj vi nu gästar och allt är ju som ni vet toppen och det blir mest patetiskt att beskriva !!!!  Vi är vana vid att semestra tillsammans men nu blev det ju inte som det brukar...en familj blir ju kvar!!? Jag tror dock att det kommer bli en helt fantastisk resa och jag är ärligt talat avundsjuk på det som väntar "the ackermarks"....... Alla har kanonbra förutsättning att lyckas på sitt unika sätt och vi vet ju alla hur lätt det är att falla för den familjens charm och värme.
Nu kommer vi ju förvisso ses på facebook och skype men jag kommer ändå att sakna det där...ni vet närheten, värmen och tramset !!!
Tills nästa gång vi ses så ska ni veta att vi kommer hålla koll på alla era framsteg med nya vänner och bekanta (som jag hoppas att vi också ska få möta., med eller utan slöja....) och det kommer bli en avundsvärd och häftig tripp att få följa från läktarn....,  nästan lika cool som mumien eller the simpsons.......



 

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu kom det några till! Tårar alltså!

Ha det nu så gott o kramar i massor

Linda go gänget

2008-07-27 @ 09:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0