Adventure Island

Så heter vattenparken som vi var på igår, och vi hade jättekul. Där fanns rutschkanor som man skulle sitta i stora gummiringar och åka ner i, eller så skulle man ligga på en madrass, och det var branta och krokiga kanor, vågmaskin, och vattenlekpark och allt man kan tänka sig. Framåt eftermiddagen så började åskan, och då fick man inte åka. Men sen så avtog den och då hann vi med en stund till. När vi kom hem så hann vi med o skypa med Ulrika o Gabbi, fam Almén och Martina o Anders, härligt att se o höra er, I love skype!!:))
På kvällen tog vi taxi in till Channelside, 40 min, och så hamnade vi på en tapasrestaurang, supergott! Efter det strosade vi runt lite, tog en drink ,innan vi åkte hemåt igen. Alla störtade i säng på en gång. 
Nu är det full aktivitet här, vi ska bege oss till Clearwater Beach där vi även ska bo över inatt. Vi har bokat Hilton som ligger mitt på stranden! Igår fick vi äntligen hem vår nya bil, så det blir premiärtur idag. Bilder kommer efter helgen, nu tar jag semester:) 
Kram till alla!!

Kommentarer
Postat av: syster Malin

Semester? För mig känns det som du har semester hela tiden..:)Ha det så trevligt, vi hörs efter er utflykt, hälsa alla, puss o kram!

2008-07-19 @ 20:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0