Tisdag

Idag följde jag med Christina för att köpa belysning till hennes palmer ute. Hon valde de färgglada ljusslingorna, och så köpte hon kransar att hänga på dörren och lite annat smått o gott. Sen lunchade vi med hennes man på Olive Garden. Nu har Filip o jag precis kommit hem från hockeyträningen, som inte var en träning, utan de spelade match mot U16 laget. Det hade vi totalt glömt bort, så nån matchtröja hade vi inte med oss. Men det löste sig ju ändå. De spelade 2-2 så de var jättenöjda! Jag hann o se lite av andra och hela tredje perioden för jag gick ju o strosade på köpcentrat.....Olle o Ida har varit ensamma hemma, men de är så vana vid det, vid det här laget. Pratade precis med Freddan, han flög till Chicago imorse, och nu satt han o Bob i en hyrbil och körde norrut, i värsta snöovädret! Här ska det bli kallt igen, det kan bli nollgradigt under natten sägs det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0