The kräm....

Vet inte om alla läser kommentarerna som skrivs. Det är så kul tycker jag, när ni skriver nåt, jag blir jätteglad! Allafall, igår så pratade vi om ansiktskräm, så nu tänkte jag passa på att visa den! Jag har fått den av Lars och han har ett företag som gjort den här och flera andra krämer! Tänka sig Sophia o Lotta, det skulle vi vetat när vi gick på mellanstadiet, att våran Lasse skulle bli så duktig!!! hihi. Gå gärna in på www.swedishskincaresystem.com och kolla vad som finns. Det går givetvis att köpa den online, eller så finns den på NK bl.a

Kommentarer
Postat av: Eran Lasse

Vilken ambassadör du är Carina!! Det kanske är dags för Cory lake sknicare outlet! -The Swedish formula, the secret behind the natural beautiness- Går det att misslyckas? Kram Kram

2008-12-04 @ 14:03:40
Postat av: Toja

Ja, nu börjar du likna de "kända" bloggarna som ser till att klämma in lite smygreklam lite varstans - frågan är ju bara vilka deals de har med nämnda företag. Värt att kolla upp kanske - business, business... Och inte kräver det ju så mycket mer engegemang än du har idag med tanke på att din arbetsbörda inte får bli för hög, bloggen skriver du ju liksom ändå, hi hi.

2008-12-04 @ 18:06:51
Postat av: Carina

javisst, och snart kommer även "dagens outfit" och alla mina recept som jag slänger ihop varje dag, haha!!

2008-12-04 @ 21:31:01
Postat av: Jenny J

Ser mest fram emot tips på middagar till familjen. Kanske med lite influenser från Statera ... vore ju kul.

2008-12-04 @ 22:45:30
Postat av: Ulrika

Å här kommer även ett vittnesmål från en medelålders kvinna i de norra förorterna. Krämen är fantastisk!!! :) Efter insmörjning känns det som om man liksom glittrar och glimmar och känner sig därmed inte alls som vad raderna i början av meddelandet förespeglar..... :)

2008-12-04 @ 22:46:20
Postat av: Fredrik

Den ar dyr som satan

2008-12-05 @ 15:28:36
Postat av: Lasse

men fan va snygg man blir! Det kostar att ligga på topp

2008-12-05 @ 15:56:39
Postat av: Fredrik

Ja, for den ar dyr som satan. Men den ar fin att se pa och bra. Men dyr som satan.

2008-12-06 @ 15:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0