Lite bättre idag.....

Har varit sängliggandes även idag. Det har jag ju inte tid med! Hade ju tänkt fixa med massor av saker nu innan alla kommer imorgon! Men Freddan har varit hemma mycket o hjälpt mig, som tur är. Det känns bättre idag än igår, men jag har fortfarande värk i nacken. Hoppas på en bättre morgondag. Det ska bli så kul när alla kommer imorgon, men då vill man ju vara pigg o alert! Just nu är kl 04.15 hemma i Sverige och gänget är på väg upp till Arlanda....spännande! De ska landa i Tampa runt 18 (vår tid) och Fredrik ska åka till flygplatsen o möta upp. Ikväll har vi bäddat alla sängar så det är klart!

Kommentarer
Postat av: Nina

Skönt att höra att det är bättre!!

Tack för brevet, det blev fart i Elin när hon såg att brevet va från Ida. Jätte fina kort på barnen!!

Kram

2008-12-17 @ 08:22:42
Postat av: Anonym

Hej Vännen! Hoppas verkligen att Du mår bättre. Jag har haft något liknande för ett tag sedan, de sa till mig också att jag hade någon sorts virus och sedan får man muskelsträckning bara för att man håller huvudet fel pga infektionen. Men läskigt, likt förbannat. Och det värsta är att det kan ta så ett tag innan det försvinner helt. Jag håller verkligen tummarna att Du blir bättre innan hela släkten anländer. Sköt om Dig. Kram: Georg

2008-12-17 @ 20:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0