Kors i taket

Först o främst så kom jag ut på en liten promenad på förmiddagen. EFTER att jag skypat med Marie, Jenny o Martina:) Jag gick hem till Christina o fikade, trevligt! På eftermiddagen BAKADE jag! Känner mig helnöjd. Ska nog eventuellt fortsätta imorgon, och då ska det bli Toscarutor. Men det beror på om jag orkar att åka till affären, för jag behöver en del ingredienser som saknas. Sirap t.ex, hur ska jag hitta sån sirap som jag behöver...? Finns förmodligen hyllmeter med olika slags siraper........ Ikväll kommer även Freddan hem, skönt!

Kommentarer
Postat av: syster malin

Äntligen har du fått arslet ur huset på en promenad! Lite frisk luft kan du behöva:) Bra, åk o handla nu o baka massor tills vi kommer, det ska bli gott!! Om det finns nåt kvar då vill säga:)Puss!

2008-12-05 @ 05:37:04
Postat av: Mange

Tjena Feddan!har du laddat helgen med den gamle Jim..

2008-12-05 @ 23:10:01
Postat av: Fredrik

Jimpa ar inte en dag aldre an sedan du var har men ikvall drar han nog sin sista suck......eller kluck.

2008-12-06 @ 03:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0