Hugo


Kommentarer
Postat av: Pia

Hej Hugo! Du är lika gullig som hemma i Sverige...

Kram på Er allihop!

Skönt att höra att Marie och Malin är hurtiga!

2008-12-19 @ 21:01:00
Postat av: Linda

Hej sötnos!

Va du är duktig som har rest så långt!

Hoppas du får det riktigt härligt i Florid och hälsa aligatorerna från oss!

Kramar från Arvids mamma, Arvid, Arvids systrar och hans pappa

2008-12-19 @ 21:04:31
Postat av: Linda

FloridA!

2008-12-19 @ 21:08:39
Postat av: Molly & Ebba

Hej kompis!

Vi saknar dig här hemma! Ha det så roligt på Disney World.

Många kramar från Mollan o Ebba

2008-12-19 @ 21:09:10
Postat av: Hugo

Hej på er! Tycker att det är jättekul här, speciellt när jag får vara med Olle o Ivar o busa! Sen förstås när jag får sitta i Idas knä =) Igårkväll drog alla utom mamma, mormor, Hilma, Carina o jag iväg på hockey. Vi åkte då o handlade lite, sen åt vi på McD, på väg hem somnade Hilma o jag. Mamma somnade också ganska tidigt... Idag har vi solat, badat o kollat på en alligator som bor precis nedanför tomten, den var läskig! Ha det bra!

Kramar

2008-12-19 @ 21:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0