Äntligen helg!

Man ska ju inte klaga, för veckorna går ju otroligt fort! Eller är det därför man ska klaga......Hur ska man hinna med allt? Fast å andra sidan så gör jag ju ingenting. Men nu har det hänt grejer här. Har bakat även idag. Toscarutor blev det! Kom iväg och storhandlade på Wal-Mart, hittade även sirap som jag var orolig över. Så nu kanske det även kan bli knäck kok i helgen! Känns bra att man kommit igång o fixat lite inför anstormningen som är på väg......vi blir totalt 19 personer som flest i jul o nyår.....! Kul kul. Nu har vi precis ätit middag. Jag drack lite vin tillsammans med Toja o Mange via skypen medans jag lagade middagen. Olle o Freddan var på hockeyträning. Olle var lyrisk när han kom hem, han stod bredvid självaste Martin St Louis, som spelar i Lightning och vars son nu börjat i ett av lagen. Imorgon har Olle först fotbollsmatch kl 09,45, senare på em hockeymatch, och samtidigt har Ida fotbollsmatch. Filip spelar match kl 19,00. Precis nyss ringde hans kompis Fredde från Täby (02,30 svensk tid!) så kul. Han och Rikard kommer hit dan före nyårsafton och det ska ju bli superkul! Filles kompis Mikey är här nu , han har käkat middag med oss ikväll, får väl se om han stannar över natt. Fredrik har det jobbigt idag, över 20 personer har blivit uppsagda på Pullman i Sverige, pga den dåliga konjunkturen, och det känns ju inte bra. Vi får hoppas att det vänder så de får tillbaka sina jobb.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0