Täbybesök!

Så kom de äntligen, fam Rydheim! Vi har haft en jätte trevlig dag här hemma. Barnen har badat, spelat PS3 och haft det bra hoppas jag. Johan fick inte gå på middag o bara njuta, utan som ensam karl i huset, så blev det han som fick sköta grillen.... tack! Efter middagen så blev det som sig bör, basketmatch, och efter det så måste man bara bada! Då hade även Tobbe o Åsa kommit tillbaka efter en middag på stan. Och sist men inte minst så dök även Fredrik upp. Han kom tillbaka från Dallas 3 h försenad pga storm. Nu e klockan väldigt mycket här, så det är hög tid att sova! Imorgon kommer Rydheims hit efter frukost och så får vi se vad vi hittar på. Framförallt så är det besök på olika sport/ hockeyaffärer som gäller. Men det blir Johan o killarna som åker iväg på det. Imorgon kväll så ska vi ha stor middag här för Pullman, så Åsa o jag har en hel del att fixa med innan dess... Så har jag ju även tänkt på alla Skännigemarken besökare!! Tänk att jag missar denna tillställning, det har nog knappast aldrig hänt innan...får se om jag överlever..,)

Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica [Vardag, design, tävlingar, mkt mer]

God Morgon!;)

2008-08-07 @ 09:03:12
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Annarki

hej! vart i usa bor du?

2008-08-07 @ 09:10:30
URL: http://annad.blogg.se/
Postat av: Charina o Kjell Åkermark

Godmorgon!!!

Idag en kulen dag. Gårdagen gick i Skänninge marknadsväders tecken. En solig dag alltså! Vi tog med våra Pitegäster på ett besök. Det blev väldigt uppskattat! Vi guidade dom även på Östgötaslätten, Omberg o Vadstena. Avslutade kvällen i Tranås med middag på Sjökrogen. Gott, gott. Våra gäster far åter till de mörka skogarna i Norrland. Nej, det var bara på skoj! De bor nära havet i Piteå.Lycka till med middagen ikväll! Kramar.

2008-08-07 @ 09:24:50
Postat av: Marie

Hej! Ja, det är väldigt lugnt på Atletgränd nu när ni inte är här!! Ingen riktig marken-känsla...... Festen flyttades i år över till grannarna, så vi hade inget att städa idag! Skönt!!!!Har redan traskat ett varv med mamma, ska äta lite nu sen ner och sälja lotter, och förmodligen gå en runda till. Men sen är det färdigt för min del. Ska baka en tårta till partyt imorgon...o städa lite. Ha det bra o hälsa till alla! Kramar

2008-08-07 @ 13:14:12
Postat av: syster malin

Jaa som sagt, det var ju konstigt med marken utan er! Har gått med Toja o Leila o vi handlade lite var, jag köpte faktiskt ett bord...konstigt, men jag får visa när vi skypar. Nu laddar jag för festen imorron, ska bli jättekul, synd om er som missar..:( Hälsa alla, puss o kram!

2008-08-07 @ 21:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0