Ska jag eller ska jag inte...?

Varje morgon när klockan ringer 06,15, så tänker jag att jag nog ska skippa promenaden. Men sen när Fille kommit iväg vid 08,30 så har man ju piggnat på sig, som tur är. Och när man väl kommer iväg, med musik i öronen och solen som steker, och man får svettas rejält, så är det faktiskt skönt. Allafall när man är hemma igen, som nu! Jag har precis tagit ett dopp i poolen nu, underbart! Idag ska jag bara vara hemma , fixa lite, kanske sola, det var längesen nu, man börjar blekna! 
Fredrik har åkt till Pittsburg idag och kommer inte hem förräns på fredag. Men vi har en långhelg att se fram emot, då det är Labor Day på måndag och alla är lediga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0