Möte i skolan

Imorgon 08,30 ska jag och Christina på möte i skolan ang volontär jobb. Det är mycket sånt här, och jag tänkte att man kanske borde engagera sig i nåt. Så jag var tvungen att ringa Ankita o säga att vi får ta promenaden när jag kommer hem igen. När barnen kom hem från skolan gjorde vi läxorna. Sen skjutsade vi Olle till Nicholas, och vi andra åkte till Target och handlade lite. Bra affär. Hade inte varit i just denna innan, för vi har aldrig åkt åt det hållet. Men nu har vi en massa nya affärer att upptäcka:) Kvällen blev lugn här hemma. Olle, Ida och jag kollade på Grease, men vi får se färdigt en annan kväll. Imorgon är det fredag och då kommer Fredrik hem igen, skönt!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hihi, ja nå't ska la rikemanskäringarna ägna sig åt

2008-08-29 @ 14:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0