Middag på Chilis

Har precis kommit hem från restaurang Chilis, där vi åt middag. Stannade där på väg hem från Plaza. Vi har handlat lite mer kläder till barnen, så nu bör de klara sig ett tag i skolan. Fick äntligen köpt ett amerikanskt mobiltelefonnr, ett kontantkort. Jag har ju tänkt att jag ska köpa en iPhone, men då måste man ha ett socialsecurity nummer, och utan pass kan vi inte få det. Så jag får vänta ett par veckor till......På det stället vi var idag och köpte kontantkorten (till mig och även till Filip) så var iPhone slut. Utanför Apple butiken är det en särskild kö man måste stå i om man ska köpa den. Snacka om poppis, så det är klart att man ska ha en sån:) Den kostar 200 dollar och så är den abonnemangsbunden i 2 år.
Fredrik jobbade först till kl 15, så fram tills dess gjorde vi inte så mycket här hemma. Hann med o skypa lite förstås! Jag har känt mig lite småkrasslig ett par dar, men jag hoppas det vänder nu......
Jag hade inte hört talas om orkanen Fay som Sophia berättade om, men nu läste jag lite snabbt på Aftonbladet......hm undra hur det ska bli!? Jag får återkomma med rapport om det! Nu skippar jag filmen o går o lägger mig istället, imorgon ska vi fixa det sista inför skolstarten, och då måste även alla papper vara ifyllda, det har vi inte börjat med än.......

Kommentarer
Postat av: kLata

Läste om den väntade orkanen som väntas in över västra florida.Usch,ni får lyssna på nyheterna och vara försiktiga!

2008-08-17 @ 10:35:55
Postat av: Klara & Henke

Vi läste om orkanen som väntas in över västra florida. Usch,ni får lyssna på nyheterna och vara försiktiga!(henkes prognos är duggregn)

2008-08-17 @ 10:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0