Mätta......

Nu har vi precis fikat, Ida Olle och jag. Filip har en timma kvar i skolan, så han får fika senare. Allt har gått bra även idag i skolan, och Ida tycker hon förstår mer o mer, redan! Olle hade frågat sina kompisar om de spelade fotboll, men då fick han inte bara ett ja eller nej tillbaka, så det var väl lite oklart hur det var med den saken. Vi har fått ett papper angående fotbollsträning från New Tampa Soccer Association, så det vill nog båda börja på. Anmälan onsdag 3/9 och lördag 6/9, så nu får vi åka och leta upp fotbollsplanen i helgen. Imorgon ska Olle och FIlip träna hockey för första gången i Brandon!
 Det är två pass, ett imorgon och ett på söndag, och sen får de veta vilket lag de ska spela med, tror jag. Som tur är så kom hockeybagarna (och 5 kartonger) som vi skeppade över hit idag!! Annars hade det blivit svårt att träna....Eller rättare sagt så kom det för ett par dagar sen, men det har stått i en container hos tullen. Idag fick Ida brev på posten från sin bästis Gabbi, vilken lycka!! Det är riktigt spännande att få brev, man skickar ju knappt det nuförtiden. Nu ska vi bara vänta hem Filip o Freddan sen blir det att tända grillen!

Kommentarer
Postat av: Karin Fors

Hej!

Äntligen hör vi av oss, kul att ni har det bra.

Vi ska försöka få igång skypen men alla i denna familjen vet ju hur man gör? men just nu är klockan 22.00 hemma in Sweden jag tar ett glad vin,Calle är ute med grabbarna han vann sin forbolls match idag med-93. Han avgjorde 5-3,Kajsa ska ha tjej middag i morgon så Christer och jag får driva runt på stan eftersom ni inte bor kvar !!! Nu skickar jag detta och hoppas vi hörs (:

2008-08-22 @ 22:13:10
Postat av: Carina

Hej!!

Ja, äntligen!!:)) Jag ska oxå ta ett glas vin nu! Se till o få igång skypen så vi kan få se er snart igen, det var ett tag sen nu!

Hälsa alla,

Kram!

2008-08-22 @ 23:20:47
Postat av: syster malin

Åhh vad roligt med brev, det var mitt nöje varje dag att vänta på postbilen för då var det ju inte tal om facebook o skype:) O medans jag väntade blev det några Ben & Jerrys, ca 1 om dan...:))

2008-08-22 @ 23:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0