Härligt med hockey igen!

Visste inte att jag faktiskt hade saknat hockeyträningar! Det var skönt att få frysa lite, och kul att få se killarna på is igen. Eller rättare sagt, Ida och jag såg bara Olles träning idag, men det är ju träning även i morgon och då ska vi få se Filip. Det är 2 st "try out" pass för båda, 45 min/pass. Olle var först ut idag kl 13,45. Det var ganska lätta övningar och det gick superbra, såklart:) Efter morgondagens pass så får de veta vilket lag de ska spela i. Filips träning började 17,30 men då valde Ida och jag att åka o shoppa istället., vi ska ju som sagt tillbringa morgondagen i ishallen. Ida köpte en ryggsäck och jag fyndade Tommy Hilfiger bäddset och täcke/överkast, supersnyggt!!! (lägger ut bild när jag bäddat sängen i det). Filips första pass gick oxå bra, han var överlägsen enligt pappa Fredrik...:)) (och med tanke på all träning han är van vid dvs 7 ggr i veckan 365 dagar/år) så kan jag tro på det, men jag får väl se själv i morgon. 
Nu har vi precis kommit hem efter en middag på Maccaroni Grill, en italiensk restaurang med kanongod mat, så givetvis blev det pasta för alla. Barnen har gått o lagt sig nu, men innan vi går o lägger oss, så ska vi njuta av ett glas rött vin, det är ju trots allt lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0