Härligt med helg, igen!

En vecka går fort! Skönt tycker jag. Kom iväg på mötet imorse, och nu är jag medlem i PTA, vet inte så noga vad jag gett mig in i, men det återstår att se. Kan man bidra med lite hjälp i skolan så är det ju bra, och så blir man mer delaktig. Vi får väl se vad jag får för uppgifter. Efter mötet i skolan så blev det promenad med Ankita, och det var trevligt med sällskap, men vi gick inte så fort. Får väl öka tempot nästa gång:) Just nu är Nicholas här o leker, de har verkligen kul ihop, och de badar för fullt. Fredrik har precis ringt och han är försenad, så han kommer inte hem förräns tidigast 22,00. Trist så här en fredagskväll. Men så är det alltid med flygen här, ofta förseningar. I morgon ska vi åka till St Petersburg och stanna över en natt på hotell. Ska bli skönt. Då får vi 2 dagar på stranden, så hoppas vädret blir fint. På måndag är alla lediga för då är det Labor Day, så vi har en långhelg framför oss!

Kommentarer
Postat av: jessica

ojoj!! vilken tur att jag inte jobbar på dagarna,då kunde jag inte hinna med å läsa allt om er.haha.Måste säga att det ser ut som att ni trivs. Och att barnen mår bra,vilken upplevelse.//kram på er så länge jessica

2008-08-29 @ 23:35:49
Postat av: Ulrika

Va!? Inget tempo på promenaderna???!! :) Du får ta och introducera vårt tempo (du vet det där nästan-springa-tempot) lite pö om pö och hoppas att Ankita hänger på. Kul att du har fått en gå-kompis!! Själv tog jag långvarvet i dag. Riktigt härligt. Fast ensamt.....

Hoppas ni får en härligt långhelg, trots lite halvdant väder.

Kram

2008-08-31 @ 20:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0