Här ska vi bo imorgon; Don Cesar St Petes Beach


Kommentarer
Postat av: syster malin

Åhh, det ser jättefint ut! Ha det så himla bra o hoppas ni får bra väder!! Puss o kram!

2008-08-29 @ 23:35:02
Postat av: Toja

WOW! Ser härligt ut - ha en underbar helg!

KRAM

2008-08-30 @ 09:51:09
Postat av: Lotta

Det där stället ser inte dumt ut..Blev glad när jag läste att du fått mänsklig kontakt under din promenad istället för halva djurriket som ni verkar ha hos er..Kan tänka mig att det går upp och ner, men tror att det blir bra med detta uppdrag i skolan.Sitter här och laddar upp för tjejmilen,syster Marie är nog smått nervös, det är jag med men det dövar jag med choklad..Ha det bra och njut på beachen.Hälsa familjen kramar Lotta

2008-08-30 @ 20:58:23
Postat av: Marie

Hejsan! Ja, lite nervös är man allt. Undrar varför faktiskt?! Jag däremot laddar med pasta, yoga, avslappning och massage....=)(Eller ostbågar o cola) Ska i allafall bli riktigt kul, en liten utflykt, och så slipper jag ju jöbba 7-16 som jag skulle ha gjort. Ha en skön helg och akta er för Gustav!!! Kramar

2008-08-30 @ 22:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0