En riktig skype och chat dag!

Imorse när jag vaknade så insåg jag att mappen med alla skolpapper låg i bilen som Fredrik hade till jobbet. Så istället för att fixa med Filles registrering och köpa skoluniform till Olle mm, så har vi varit hemma hela dagen, jätteskönt! Vi har bara gått o skrotat här hemma, och jag har skypat o chattat massor! Lite tvätt har jag oxå hunnit med nu ikväll. När Freddan kom från jobbet så stack han och Filip Ida o Olle bort till tennisbanan, och jag tog på mig träningskläderna o tog ett varv runt Cory Lake, det var välbehövligt kan jag säga! Så nu sitter jag i soffan o dricker cola light och äter godis, hmmmm....
Så imorgon måste vi verkligen försöka komma upp lite tidigare än 10-10.30, så vi hinner med allt vi måste. Fredrik åker till Miami och kommer hem på fredag, och vips så är det helg igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0