Clearwater Beach, igen!

Idag kom vi faktiskt upp och iväg tidigt för att vara oss. Vi har varit på stranden hela dan, helt underbart som vanligt. Strålande sol o klarblå himmel, och en skönt fläktande vind, tack o lov. Jag fick nog en släng av solsting eller nåt, för när vi skulle äta lunch så blev jag både svimfärdig och illamående. Jätteläskigt, allt bara försvann runt omkring mig och jag såg ingenting, kroppen blev genomblöt,och  i fingrarna så stack det som nålar........Jag svimmade aldrig och inte kräktes jag heller som tur var. Jag fick en iskall handduk av vår servitris som såg att jag inte mådde bra. Sen blev det bättre och jag kunde äta en god ceasar sallad........Nu känns allt som vanligt igen:)
Fredrik o Filip har hunnit med att gå/springa runt Cory Lake, de kom precis in som två vrak! Det är ca 40 grader ute fortfarande nämligen......Olle o Ida har varit i poolen sen vi kom från stranden för snart 1h sen. 
Nu är det dags att börja med middagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0