080808

Idag har vi missat Jonas & Maries bröllopsfest.......men vilken tur att man kan skypa åtminstone! Jag fick vara med på ett litet hörn o jag "träffade" nästan alla som var där, kul! Åsa o Petra o Oscar åkte iväg på sista shoppingturen, till International Plaza, för denna gången. Tobbe o Mackan o Filip har oxå shoppat idag, eller Tobbe rättare sagt, som köpte en motorcykel!!! Fredrik har jobbat och jag Ida o Olle har haft en lugn dag här hemma. Jag passade på att tvätta, skypa o prata i telefon med Sophia. Nu ikväll har vi grillat hamburgare och ätit tårta, vi har firat Oscar som fyller 11 år imorgon. Sen har alla packat. Imorgon åker Tobbe & Co till Orlando och ska vara där 2 nätter innan de flyger hem till Stockholm igen. Och vi åker till New York, ska bli jättekul! Så förmodligen så blir det lugnt här på bloggen tills på tisdag då vi är hemma igen!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hallå..va roligt det var att se dig och prata med dig en stund igår.Bröllopsfesten var mycket trevlig och god mat med gott sällskap och vigselakten var rörande.Måste då säga att du saknades på skänninge marken det var inte sig likt riktigt..Ska väl säga till dig att jag tillhör familjen JONSSON nu då jag känt mig mig föräldralös efter ha blivit hämtad från statt av en galen Don Arne så Mait och Östen tagit mig under sina vingar..men det blir nu lite jobbigt då jag redan gift mig och fyllt år och så saknas ju marknadspengen så Östen ska nu jobba extra så vi kan komma ikapp med presenter och dylikt..skämt åsido jag ska väl tillhöra Andersson släktet ett tag till.Har nu semester i 3 veckor till sedan börjar vi att skola in Alfred på dagis, han ska gå på samma som Hugo så det blir bra.Ha det bra så hörs vi snart igen..Kramar Lotta

2008-08-09 @ 19:55:31
Postat av: Marie

Hej! "Prata en stund" var väl i underkant, Lotta!?Du satt ju vid datorn hela kvällen... men det var ju bra för då fick ju Carina vara med:) Har städat idag, var inte så farligt faktiskt, trots att alla barn (10 st!) sprang ut o in och ute öste regnet ner... Men nu är det fint igen, skönt! Har varit på kalas idag, Jonas syster fyllde igår. Nu är det soffan som gäller, godis och cola mmmm.... Ha det bra, vi hörs snart! Kram

2008-08-09 @ 20:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0