Olle 18 år!

Hola!
Hoppsan, ytterligare 1 månad har passerat sen jag sist skrev här. Tiden bara flyger iväg! 
Vi är på plats i Spanien! Resan över med Molly gick jättebra, hon var så duktig. 
Vi väntar fortfarande på våra saker, som enligt uppgift ska vara i Valencia, borde dyka upp närsomhelst. Det är formaliteter som ska ordnas med antar jag, men jag saknar mina kläder.....
Vi har påbörjat lite renovering, källare och tvättstuga ska bli klart i sommar, sen väntar det stora till hösten. Kök, badrum, vardagsrum och alla sovrum ska uppdateras. 
Vi har redan haft besök av Karin o Christer, så kul! Det blev en sväng till marknaden i Fuengirola, promenader, middagar, Puerto Banus.
 
 
Sen kom Jenny o Nicke som snart får nyckeln till sitt hus! De hann med en hel del inredning, och nästa gång de kommer blir det studentfirande för Hanna där. Vi var där och hjälpte till att ställa iordning möbler, bädda sängar o småfix. Vi promenerar till varandra på ca 40 min :)
Deras utsikt går inte av för hackor heller! 
 
Vi har bytt ut lite möbler. Rummet här ska som sagt målas o fixas, men först i höst....
Före:
 
Efter:
 
Nu väntar jag på att källaren ska bli klar, för nästa vecka kommer Mamma o Pappa, Svesse o Anita o hälsar på. Samt Filip och Melissa! Så jag måste hinna inreda sovrummen där nere. 
 
Före
 
Just nu....
 
Lilla Molly har skadat tassen. Så i lördags fick vi åka till veterinären. Vet ej vad hon gjort, men nu har hon fått medicin och imorgon ska vi på återbesök. 
 
Vi trivs så himla bra här! Allt känns toppen och det ska bli kul att få fixa
iordning. Sån lyx att kunna promenera ner till stranden varje dag. 
 
 
 
 
 
Idag fyller Olle 18 år!!! I helgen hade de bal och Julia och han var så himla fina 😍
 
 
Vi får dock vänta med att fira Olle tills han kommer hem hit i midsommar, som vi längtar! 
 
HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA HURRAAAAAA för Olle idag! 💕

Kommentarer
Postat av: Toja

Vad kul - Bloggen överlevde flytt till Spanien. Härlig läsning. Ni kommer få dä gött i nya hemmet.

Och grattis till Olle - hurra hurra. Och han och Julia var superfina på balen.

Kram till er alla 💕
Extrakram till Molly

2018-05-23 @ 21:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0